tiistai 5. elokuuta 2014

Tomorrow is THE DAY

21 tuntia. Sen verran mulla on aikaa Suomessa. Huomenna klo 9.00 pitäis olla lentokentällä ja lento Köpikseen lähtee 10.55. Sieltä sitten klo 12.25 kohti New York Cityä! Mun pitäis olla perillä Newarkin kentällä 14.55 paikallista aikaa, mikä on hassua, koska lennot kestää yhteensä joku 10 tuntia. Tästä kunnia aikaerolle. Jos joku ei vielä tienny, niin meillä on siis Exploriuksen Soft Landing Camp New Yorkissa, jossa on oppilaita Suomesta, Ruotsista, Norjasta, Tanskasta ja ilmeisesti myös Saksasta. Se kestää yhteensä 5 päivää, mutta se 5.päivä on varattu pelkästään matkustamiseen. NYC:issä on luvassa muun muassa nähtävyyksien katselua, shoppailua ja päivä Six Flags-huvipuistossa. Newarkin kentältä lähden sunnuntaina aamulla 9.20 Dallasin kautta Tulsaan, Oklahomaan.

Pidin viime sunnuntaina pienet läksiäiset parhaimmille kavereille. Tosin kuvasaldo on täysi nolla. En saanu otettua oikeestaan yhtäkään kuvaa....mutta syötii tosi hyvin ja juteltii ainaki 3-4 tuntia kaikista asioista maan ja taivaan välillä. Oon tosi kiitollinen mun kavereille et ne suostu tulla tänne peräkylään :D. Oli se kyllä tosi outoo saattaa kaverit junalle, hyvästellä ja sanoo et nähään 10 kk päästä. 









toivotttavasti noit nenäliinoi ei tarvii ainakaa matkal noin paljoo xd
Tänään on viel luvassa muun muassa saunomista ja pakkaamista. Adapterit on ostettu ja dollareita vaihdettu. Oon jo siis perjaatteessa valmis lähtöön, mutta toisaalta taas en. Tuntuu, että kaikki on silti vähän kesken. Veikkaan, että  valvon koko ens yön ja nukun sitte vaikka lentokoneessa. Mua jännittää nyt jo sen verran, etten osaa ees kuvitella miten hermostunu oon yöllä tai huomenna aamulla. En vaa vieläkää käsitä et mun unelma on toteutumassa ja huomisesta lähtien en nää Suomea, perhettä  tai kavereita pitkään aikaan. Oon kuitenkin tosi innoissani lähössä, eikä mua oikeestaan pelota mikään. Tiedän kyllä, että selviin. Seuraavaa postausta tuleeki sitten tuolta pallon toiselta puolelta. Toivottavasti jo New Yorkista, mutta jos en saa siellä nettiä toimimaan tai ei ole aikaa, niin pyrin päivittelemään tänne kuulumisia mahdollisimman pian saavuttuani uuteen kotiini. Joten ei kohta muutaku byebye Suomi, see ya in 10 months!

(P.S. sori tän postauksen myöhästymisestä, lupasin postata viimeistää eilen, mutta unohdin)

4 kommenttia:

  1. En malta oottaa, että pääsen lukemaan sun kuulumisias sieltä Amerikasta! :) Pakko vielä kysyä, että pelottaako/jännittääkö sua se, että Oklahomassa on niin paljon niitä tornadoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mua ainakaa pelota, koska mun host-perhe kerto et asutaa tavallaa "laaksossa" et tornadot ei tuu sinne nii helposti 😊 mut tietty vähän jännittää

      Poista
  2. Vietä ihana vuosi! Itellä vielä viikko aikaa ennen ku kone suuntaa myös kohti Jenkkejä! En osaa edes kuvitella omia fiiliksiä siinä vaiheessa kun on enää päivä jäljellä :D

    http://aili-in-the-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja mahtavaa vuotta sulle! Muista ottaa kaikki irti sun ajasta Suomessa 😊

      Poista