perjantai 22. elokuuta 2014

I am alive!

Howdy! Sori pitkä postaustauko, mut mulla ei vaa oikee oo ollu aikaa kirjotella ku koulu on alkanu ja sen kans on ollu niin paljo säätämistä. Mutta mul menee täällä tosi hyvin! Tuun hyvin toimeen mun host-perheen kanssa, rakastan tätä paikkaa, ihmisiä, ruokaa ja aksenttia täällä(vaikka en yleensä saakkaa mitää selvää näiden puheesta xd). Tää paikka on niin sopiva mulle! Tosi rauhallinen, ei mikää iso paikka, mut silti lähel on tooosi paljo kauppoi ja ravintoloita. 



Näytetään image.jpeg

Näytetään image.jpeg

Näytetään image.jpeg
SONIC(rakastan jo nyt niiden slushii(jäähilejuomaa)


Niinku oon aikasemminki maininnu ni mun koulu tääl on aika pieni. Mul ei oo mitää hajuu et kuinka paljo oppilaita mun koulus on. Mut veikkaan jotai 350-400. Ja siel on siis luokat 9-12. Oon ite senior eli periaattees olisin "abi" Suomes :D Kaikki ihmiset koulus on TOSI mukavii, ne auttaa tunneil jos en ymmärrä tai osaa jotai ja kyselee aina kuulumisii. Mul on siis aineina: Office Assistance, eli avustan koulun toimistos niit työntekijöitä. Art 1 eli kuvista. Native American Literature, ja en osaa selittää sitä suomeks mut luetaa vaa jotai intiaanien kirjottamii tarinoita. World History eli maailmanhistoria, English 4, Algebra 2(matikka) ja volleyball(lentopallo). Koulu alkaa mul 8.10 ja loppuu yleensä joskus 16-17 aikaa, riippuu et kauan mun lentistreenit kestää tai et onks mul pelii koulun jälkee. Nää näiden välkät on iha sika lyhyitä(5 min) joten tunnilt pitää juosta lokerolle, ottaa seuraavan tunnin kirjat ja juosta taas tunnille. Suomessa ku kerkee jutustella käytäväl vaikka kuinka kauan ennen tuntien alkua. Ja aamusin meen tosiaa kouluu koulubussilla, mikä tuntuu välil vähä oudolt, koska suurin osa bussist on jotai 5-10-vuotiaita. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti