lauantai 2. elokuuta 2014

lähtöfiiliksiä

Tässä viimepäivinä ei oo tapahtunu oikee mitää ihmeellistä mistä voisin kirjotella, joten aattelin vaa purkaa tähän pikkasen tän hetkisiä fiiliksiä parin kuvan kera. Itellä fiilikset lähdön suhteen on vähän oudot. Tavallaan alan ymmärtää et oon lähössä johonkin "matkalle", koska nää viimepäivät on ollu lähinnä paperien, lentolippujen yms. kopiointia ja tulostelua, läksiäisten järjestelyä ja kavereiden ja sukulaisten hyvästelyä. Mut vielä pitäis tajuta et oon tosiaan poissa täältä 10 kk. En oo myöskää valmistautunu puhumaan englantia 24h/7, muutaku kattelemalla paljon leffoja, tv-sarjoja ja kuuntelemalla mahollisimman paljon englanninkielistä musaa.

Oon nyt yrittäny viettää mahollisimman paljon aikaa perheen ja ystävien kanssa. Käyny leffassa, hietsussa, shoppailemassa ja muuta semmosta kivaa. Tosin oon yrittäny säästää suurimmat shoppailut sinne New Yorkiin, jossa oon jo 4 päivän päästä!!! Matkalaukkuun pitää siis jättää tilaa, koska nykissä on mun tietääkseni just menossa alennusmyyynnit. Mun  lento lähtee siis Helsinki-Vantaalta 10.55 kohti Kööpeenhaminaa ja sieltä sitten Newarkin kentälle, New Jersey:hin. Yhteensä lennot kestää joku 10h. Pitääpi siis laittaa mukavat vaatteet päälle. Pakkausta en oo vielä alottanukkaan, koska ensinnäkään kaikkee tarvittavaa en oo saanu vielä ostettua. Tuliaiset oon nyt kuitenki vihdoin saanu ostettua. Seuraavaa päivitystä tänne blogin puolelle tulee joko huomenna tai  maanantaina. Ja lopuks viekä vähän kuvia. Palaillaan läksiäisten parissa!


pakolliset suomi-lippu kuvat

I´M GONNA MISS YOU ALMA! <33


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti