lauantai 9. elokuuta 2014

NEW YORK - SOFT LANDING CAMP

Noniiin! Vihdoinki mulla on tarpeeks aikaa kirjotella tänne bloginki puolelle. Oon saanu pakattua lähes kaikki tavarat huomistaa lähtöä varten. Huomenna on lähtö hotellilta 7.30 kohti  lentokenttää ja siitä sitten 9.20 Dallasin kautta Tulsaan. Lennän ilmeisesti Dallas-Tulsa lennon yksin, joten pitäkää mulle peukkuja etten eksy ja et pääsen oikeeseen koneeseen ja ajoissa. 
Oon siis ollu nyt jo 4 päivää täällä "New Yorkissa". Meijän hotelli sijaitsee siis New Jerseyn puolella, joku 40 min matkan päästä Manhattanista. Ekan päivän meillä oli oikeestaan vaan illallinen ja jtn muuta pientä, koska kaikki oli niin väsyneitä matkustamisesta. Tokana päivänä eli torstaina mentii New Yorkiin kattelee nähtävyyksiä yms. Kierreltii bussilla ympäri kaupunkia joku 8 tuntia. Mm. The Statue of Liberty, Rockefeller center, Little Italy, Chinatown, 9/11 memorial, Central Park sekä Times Square tuli nähtyä. Noiden lisäks vielä iha sairaasti muitaki paikkoja. 



"frendien talo"


Eilen eli perjantaina oli niinsanottu "vapaa päivä". Eli meijät heitettiin vaan keskustaan  ja saatiin sitte vaa tehä mitä haluttiin. Ite vaa kiertelin eri kauppoja ym. Mut oon tosi tyytyväinen itteeni etten ostanu mitää turhaa tai liikaa. Ostin vaa valkoset conssit, yhen t-paidan ja victoria's secretiltä pari hajuvettä. Siinä kaikki. Ku en oikeestaan tarvinnu mitään, ni emmä sit viittiny ostaa jotain vaa just sen ostamisen takia. Tiiän et pääsen kuitenki vaihtovuoden aikana shoppailemaan, joten ostan sit jotain ku oikeesti sitä tartten. Mun kamera hajos toissapäivänä eli se ei nyt toimi enää ollenkaa. Yritän viedä sen kyllä huoltoon mahollisimman pian ku oon päässy perheeseen, jotta saisin otettuu parempii kuvii. Joten kaikki kuvat, jotka tässä postauksessa on, ni on otettu puhelimella eli älkää ihmetelkö laatua. 

Tää päivä taas kulu mukavasti Six Flags-huvipuistossa, New Jerseyssä. Tosin kerkesin ite vaa 2 laitteeseen koko 6 tunnin aikana...jonot oli iha jrkyttäävät eikä ees verrattavissa Suomeen tai johonki lintsiin. Kävin yhessä suht perus-vuoristoradassa ja sitten Kingda Ka-nimisessä laitteessa, joka on maailman korkkein vuoristorata! Se oli ihan crazy! 
Mutta seuraavan kerran postausta sitte tuolta Oklahoman maaperältä! Mulla alkaa kouluki jo ens torstaina...mut ei tälläkertaa muuta ku byeee!

2 kommenttia:

  1. Jestas sä kävit Kingda Ka:ssa!? Nyt mun ei ehkä enää tarvi harkita uskallanko, pakkohan se on ;-)

    Hurjasti tsemppiä matkaan, vietä ihana vuosi!

    nelli-thegreatunknown.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kävin kattoo ton Kingda Ka:n Youtubest... Toivottavasti mun SLC:llä on joku toinenki epäuskalias koska mähän en tollaseen mee...:D Mut kai siel huvipuistos on muutaki ku tollasii hullui laitteita.

    tanja-chasingdreams.blogspot.fi

    VastaaPoista