torstai 26. kesäkuuta 2014

FIILISTELYÄ

Aattelin koota tähän postaukseen joitain sellasia biisejä, joiden kautta mä usein fiilistelen tulevaa vaihtovuotta. Muutenki musiikki on mulle tosi tärkee voiman lähde. Välillä ku oon kotona, niin sulkeudun mun huoneeseen helposti jopa moneks tunniks ja kuuntelen musiikkia. Se selkeyttää mun ajatuksia ja rentouttaa. Tai jos lähtö tai vaihtarijuttu alkaa ahdistaa liikaa ni musiikki piristää aina mun mieltä ja nostattaa aina taas fiilisksen niin korkeelle et olisin jo valmis lähtemään vaikka heti. Mites muut vaihtarit, onks teillä jotain lempparibiisejä, jotka vois sopia mun listalle? Ja muutki saa ehdottaa. 













(oon vaa niin hullu Disney-fani et oli pakko laittaa)




Ja vielä tähän loppun mainostusta :) Tehtiin joidenki muiden Expon jenkkivaihtareiden kanssa instagram-tili, johon valitaan sitten parhaita kuvia meidän tulevan vuoden aikana. Käykää ihmeessä seurailemassa jos kiinnostaa --> FinnExchangeChicks. Oon myös tehny ask.fm eli jos haluutte kysyy multa jotain, niin vapaasti vaan! Koitan vastailla siellä aina mahdollisuuksien mukaan. Linkki löytyy myös blogin yläpalkista. http://ask.fm/sillasenja




2 kommenttia:

  1. Ootko kuullu Mike Dignamin Great escape-kappaleen? Mulle se tuo aina hymyn huulille ja ne sanat kyllä kuvastaa muutenkin melko hyvin näitä vaihtaritunnelmia :)

    VastaaPoista